Als je denkt dat ik goed genoeg voor je zal zijn, dan moet je me dat gewoon laten weten. Ik zal je een goed gevoel geven als we samen zijn en je echt gelukkig maken, je zult niet teleurgesteld zijn in mij.
Ook deze rijpe vrouwen uit Utrecht zijn nog op zoek naar sex
Hemellichaam, 52 jaar · Vianen
♥ Utrecht ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Mijn verhaaltjes spreekt jou aan en daarbij ben jij een echte knuffelbeer. Jij vindt het fijn om intiem te zijn en om samen dingen te ondernemen. Als jij ook een gezelschapsmens bent past dat goed bij mij. Ik vind het prettiger als jij niet rookt maar het hoeft geen reden te zijn dat het niet klikt.
De man die heel avontuurlijk ingesteld is. Ja, daar ben ik naar op zoek. Iemand die respect heeft voor anderen hun mening en gevoelens. Iemand die dus makkelijk een spel meespeelt of zich makkelijk kan aanpassen. Dan is je uiterlijk helemaal niet belangrijk voor mij.
PascalaSingle, 53 jaar · Utrecht
♥ Utrecht ♥ Zwart haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ben ik heel benieuwd naar..
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Asianrose, 50 jaar · Olst
Lieve spontane man.
Melanie Bi, 52 jaar · Tiel
Volgt
Enola, 50 jaar · Leuven
Ik ben positief ingesteld en opzoek naar het geluk en liefde om met een ander te delen. Naar iemand die begrip kan tonen en intelligent
Willus, 53 jaar · Roosendaal
Jij bent een vrouw die contact wilt met een vrouw!
Ada630729, 54 jaar · De Moeren
Eigenlijk is het voornaamste wat ik vind dat je mij gewoon in mijn waarde moet laten en behandelen moet zoals je iedereen zou
Hollis64, 53 jaar · Middelburg
Een man die me gelukkig wil maken, kan alle soorten likken over mijn hele lichaam doen! Ik wil gevuld worden met een harde kloppende