Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
Ik zou zeggen ik neem het speelgoed en de pakjes mee, jij de condooms en jezelf natuurlijk. Je bent een man van mijn leeftijd, single of niet, op zoek naar een langdurige sexrelatie. Want als het lekker is waarom zou je dan verder gaan zoeken vind je ook niet? Ziet er goed uit, ik val op blond, bruin en zwartharige
Ik voel me aangetrokken tot mensen die grote doelen stellen en er alles aan doen om ze na te streven. Zelfs als je levensdroom moeilijk te bereiken is, moet je hard werken om dit te bereiken.
Ik zoek geen echte meester maar je bent wel een beetje dominant en geeft niet graag de controle over. Ik vind het wel heel geil als een man de baas speelt. Maar ik wil ook een keer de rollen omdraaien, kijken hoe dat voelt. Verder vind ik een klik en uitstraling belangrijker dan een sixpack en knap koppie.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Jipsiee, 46 jaar · Dikkele
Ik sta open voor een man met een lief en zacht karakter en die grappig is en die een hele positieve kijk op het leven heeft.
NorahUUG, 45 jaar · Leeuwarden
Ik hoop dat dit het begin is van iets geweldigs en leuks voor ons. Ben je hier om me alle dingen te geven die ik nu wil? Vertel me
Mariekekoekyyyyy, 45 jaar · Reek
Ook jij weet precies wat je wilt en wil de komende jaren nog genieten met een gezellige vrouw aan je zijde. Je mag ook best iets
Brightann, 48 jaar · Arnhem
Natuurlijk hoor ik graag van je wat je allemaal zou willen doen, we kunnen samen dingen doen die je alleen in je dromen hebt
CellesteP, 45 jaar · Almkerk
Je moet heel open voor me zijn, vriendelijk en attent zijn. Ik moet me eerst op mijn gemak voelen voordat we iets anders doen,
Kolleen, 47 jaar · Knokke-Heist
Lekker genieten in de natuur van en met elkaar. Weten hoe een vrouw te behandelen, stoere dingen willen doen