Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
Ik ben op zoek naar een nette man of heer met een goed hart en grote waarden. Een man die volwassen genoeg is om te willen bouwen aan een solide relatie en voor een langere tijd een serieuze relatie aan te gaan. Natuurlijk met wederzijds respect en liefde. Een man die samen met mij in het leven nieuwe ervaringen
Ik wil op zoek naar een zorgzame minnaar. Een man die ook wat plezier wil hebben. Misschien openstaan ??om in een seksrelatie met mij te zijn. Het is gewoon een mogelijkheid om te genieten.
Ben jij de type man die graag samen dingen onderneemt? samen in de keuken staan of een lekkere lange strandwandeling en over een heleboel bijpraten. Ja, daar ben ik dus juist op zoek naar. Jij kan dan je ei kwijt bij mij en omgekeerd kan ik dat ook bij jou.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
XlineX1970, 48 jaar · Apeldoorn
Een man die net zo gek is op seks als ik! Ik wil een man bij me die samen met mij de spanning wilt opzoeken, experimenteren, kijken
CarpeDiem71, 46 jaar · Alphen aan den Rijn
Ik heb een open relatie en heb een auto dus ik kan zonder problemen afspreken. Dus ben je een leuke vent, en ben je niet burgerlijk
Erma DH, 45 jaar · Jisp
Ik zoek een gezellige vent, iemand die mij aan het lachen kan krijgen op de dagen wanneer het even tegenzit. Ik vind het innerlijk
Tessazkt, 48 jaar · Echten Fr
Ik ben absoluut niet moeilijk. Of je nu jonger bent of ouder. Iedereen heeft wel wat te bieden. Wat ik wel op prijs stel is als
Meymey, 48 jaar · Roermond
Je bent geen claimer maar iemand met een eigen leven, een hobby en/of een passie. Met wel tijd voor wat tijd samen door te brengen.
KinkyBlondje68, 47 jaar · Breda
Mis je net als ik een beetje spanning en een beetje warmte? Mail me dan! Voorkeur 35+ tot veel ouder, discreet verzorgd en gezellig