Als je op zoek bent naar seks en je wilt het elke dag van je leven hebben. Stuur me gewoon een bericht en laten we kijken of we hiermee akkoord gaan. Wees gewoon simpel en eerlijk en ik denk dat we samen goed in bed kunnen zijn.
Ik zoek geen echte meester maar je bent wel een beetje dominant en geeft niet graag de controle over. Ik vind het wel heel geil als een man de baas speelt. Maar ik wil ook een keer de rollen omdraaien, kijken hoe dat voelt. Verder vind ik een klik en uitstraling belangrijker dan een sixpack en knap koppie.
Een echte lieverd, een man die tegen een stootje kan maar er ook echt voor mij is, en dat ben ik natuurlijk ook voor jou. Hou van een wijntje en lekker eten, reizen en er samen op uit te gaan.
Volgens mij heb ik al heel wat over mijzelf prijs gegeven nu. Ik zou het erg fijn vinden als jij ook nog wat over jouzelf verteld. Ik kan hier wel allemaal dingen neer zetten, maar jij bent wie jij bent en daar verander ik niks aan. Als jij maar geen saaie man bent dan vind ik het al lang prima.
Begrijpelijk en leuke man met wie ik gemakkelijk kan praten om een ??aantal onderwerpen te delen die we kunnen bespreken. Een man die geen probleem heeft, wat we ook kunnen praten. Iemand die niet moe kan zijn om naar mij te luisteren. Ik ben er zeker van dat we elkaar daardoor gemakkelijk kunnen waarderen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
SieennaX, 49 jaar · Renesse
Als je een type bent dat op zoek is naar alleen plezier of het spelen van spelletjes dan ben je niet voor mij, ik ben namelijk
TrijntjeH, 49 jaar · Elst
Ook single, mooie man, zelfverzekerd, mag uit België komen of Nederland maar niet verder. Je houdt van dingen ondernemen,
BrookeT70, 47 jaar · Idzega
Kan je me het gevoel geven dat ik gewild ben? Sexy? Een vrouw? Kun je met me vrijen omdat je het wilt en je je tot me aangetrokken
Campingdate, 46 jaar · Veulen
Geen doorsnee type man..maar een hele leuke, verzorgde , warme vriend , iemand die net als ik van de mooie dingen van het leven
Monster20162016, 47 jaar · Amsterdam
Volgt
Kylgh X, 46 jaar · Bergen
Een man met een sterk gevoel en een sterk charisma die me een schouder kan bieden op zijn tijd. Wees niet jaloers als hij een