Gratis Aanmelden

Rijpe 19 Ceelies 50 (67) uit Haarlem wil een knaap

Deze rijpe 67-jarige vrouw komt uit Haarlem en is op zoek naar een knaap voor sex! Stuur 19 Ceelies 50 een mailtje en spreek wat af!

Home » Noord-Holland » 65-70 » 19 Ceelies 50
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb grijs haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

19 Ceelies 50 is op zoek naar:

Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?

Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50

Zend

Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50

Afspreken

Ook deze rijpe vrouwen uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar sex

EchteMokumse, 70 jaar · Amsterdam
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Een heer
Zend
Naomiadvokaatje, 69 jaar · Uitgeest
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Groene ogen ♥ Slank lijf
Je staat met beide benen op de aarde, weet wat je wilt en gaat voor je doel. Spiritualiteit vind je belangrijk en je houdt, net als ik van reizen en andere culturen ontdekken. Leeftijd en afkomst geen wensen.
Zend
DeJaVu50, 67 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Jij bent een man die middenin het leven staat, de geraniums zijn nog een ver van mijn bed gebeuren. Je houdt van actief bezig zijn, uitstapjes maken, wandelen fietsen, maar een rustmoment op een terrasje en mensen kijken vind je ook niet verkeerd. Lezen, in de tuin zitten met een goed boek, glaasje wijn
Zend
SnowwySingle, 69 jaar · Amsterdam
♥ Noord-Holland ♥ Donkerblond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Volgt
Zend

Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's

Marthamn, 66 jaar · Groningen
Volgt
Jolandaaaxxx, 65 jaar · Massemen
Een man die openstaat voor een leuk gesprek en fijne momenten zonder meer...
Praagseprinses, 66 jaar · Vinkeveen
Een lieve schat, ongedacht hoe oud. Een attent iemand die een ander niet vergeet maar ook voor zichzelf kiest. Gezellig in
Erikson, 65 jaar · Huizingen
Iemand die bij mij past, Gezellig is en met mijn kinderen overweg kan en ook met mijn huisdieren.
Lia12, 65 jaar · Leeuwarden
Ik zou het graag langzaam willen doen, je eerst een beetje leren kennen via mailcontact. En wanneer het voor ons beiden vertrouwd
Artisain, 69 jaar · 's Gravenwezel
Je kunt je vinden of wil je zelf omringen met dieren. Ik ben namelijk dierenarts geweest en niets gaat mij van mijn passie weerhouden.