Gratis Aanmelden

Rijpe 19 Ceelies 50 (67) uit Haarlem wil een knaap

Deze rijpe 67-jarige vrouw komt uit Haarlem en is op zoek naar een knaap voor sex! Stuur 19 Ceelies 50 een mailtje en spreek wat af!

Home » Noord-Holland » 65-70 » 19 Ceelies 50
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb grijs haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

19 Ceelies 50 is op zoek naar:

Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?

Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50

Zend

Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50

Afspreken

Ook deze rijpe vrouwen uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar sex

Belmemmmm, 65 jaar · Wormer
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Bruine ogen ♥ Gezet lijf
Mannen met een goed en schoon geweten, iemand die weet wat hij wilt en er altijd wel voor gaat. Een oprechte man, betrouwbaar en werkzaam. Geen probleem met een beetje kleur in je leven.
Zend
Pontserveerster, 65 jaar · Zuid-Scharwoude
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Graag zou ik iemand ontmoeten die houdt van de gewone dagelijkse dingen in het leven. Samen de natuur intrekken, samen lachen en knuffelen, nu en dan een lekker etentje en eens gezellig opstap gaan.
Zend
Rowenda, 68 jaar · Zaandam
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Welke man geniet van een jong uitziende 64 -jarige Zaankanter? Een rechttoe rechtaan dame die in elk probleem een uitdaging ziet? Ik ben er klaar voor!!!
Zend
Ondeugd, 68 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen
Ik zoek een verzorgde, sportieve, spontane en eerlijke man.Met energie en levenslust om nog samen te genieten van de herfst in ons leven.
Zend

Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's

Koekjesbakster, 66 jaar · Utrecht
Je bent een prater en niet alleen over hoe mooi of hoe slecht het weer wel niet is. Het is echt niet zo dat ik verwacht dat je de
FrancescaBos, 65 jaar · Berlaar
Nieuwe mensen leren kennen. Ben benieuwd wat eruit voort komt...een nieuw maatje?? Lekker spannend... Dus...misschien
Kraaijenbergje, 70 jaar · Woensdrecht
Ik zou het fijn vinden mocht ik een man leren kennen die ook nog heel actief is in het leven. Ik vind een zorgzame man heel aantrekkelijk.
CorrieZoekt, 65 jaar · 's-Hertogenbosch
Lieve, charmante man. Die net als ik al het een en ander heeft meegemaakt in het leven en het daarom des te meer waardeert. Geen
DartVrouw, 65 jaar · Utrecht
Ik ben op zoek naar een man, leeftijd niet belangrijk zolang hij wel in staat is om seks te hebben, dus potent en energiek. Het
MiraB, 65 jaar · Guigoven
Ben je oke om eerst vrienden te worden voordat je een relatie begint? En je dacht niet dat ik te oud ben voor dit soort relaties.