Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Een leuke avontuurlijke man die er ook van houd om uitstapjes te maken. We kunnen dan leuk dingen ondernemen, door gezellig te wandelen in een ander stad of een avondje naar het theater. Verder gezellig, liefdevol, eerlijk, op meer kom ik nu op dit moment eigenlijk niet.
Je staat met beide benen op de aarde, weet wat je wilt en gaat voor je doel. Spiritualiteit vind je belangrijk en je houdt, net als ik van reizen en andere culturen ontdekken. Leeftijd en afkomst geen wensen.
Ik zou het leuk vinden om hier een leuke partner te vinden die als er een klik is, een fijne relatie op te bouwen met wederzijds respect die net als ik van knuffelen houd eerlijk is en betrouwbaar!
Kun jij mij meerdere keren laten komen, wil je dat alsjeblieft met mij doen de hele nacht lang. En kun jij iets meer dan ik verwacht? Dan hoop ik van je te horen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
HippeOmaa, 69 jaar · Zwolle
Ik hoop hier in contact te komen met leuke mannen en of vrouwen om regelmatig mee af te spreken voor sex.
Wiete, 67 jaar · Gent
Je zit niet achter de geraniums en weet hoe je en vrouw lekker moet verwennen en word zelf ook graag verwend. Je toont interesse
FreeHannah, 65 jaar · Loenhout
Ben je een volwassen man die graag een vrouw wil ontmoeten? Als je hier niet alleen voor de seks bent, maar alleen voor een goede
Margot2013, 69 jaar · Vaalbeek
Een lustvolle dame op zoek naar een lustvolle man. Niet zo moeilijk en direct. Voor romantiek ben je bij mij op het verkeerde
Kraaijenbergje, 70 jaar · Woensdrecht
Ik zou het fijn vinden mocht ik een man leren kennen die ook nog heel actief is in het leven. Ik vind een zorgzame man heel aantrekkelijk.
Praagseprinses, 66 jaar · Vinkeveen
Een lieve schat, ongedacht hoe oud. Een attent iemand die een ander niet vergeet maar ook voor zichzelf kiest. Gezellig in