Gratis Aanmelden

Rijpe 19 Ceelies 50 (67) uit Haarlem wil een knaap

Deze rijpe 67-jarige vrouw komt uit Haarlem en is op zoek naar een knaap voor sex! Stuur 19 Ceelies 50 een mailtje en spreek wat af!

Home » Noord-Holland » 65-70 » 19 Ceelies 50
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb grijs haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

19 Ceelies 50 is op zoek naar:

Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?

Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50

Zend

Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50

Afspreken

Ook deze rijpe vrouwen uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar sex

Pontserveerster, 65 jaar · Zuid-Scharwoude
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Graag zou ik iemand ontmoeten die houdt van de gewone dagelijkse dingen in het leven. Samen de natuur intrekken, samen lachen en knuffelen, nu en dan een lekker etentje en eens gezellig opstap gaan.
Zend
Ondeugd, 68 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen
Ik zoek een verzorgde, sportieve, spontane en eerlijke man.Met energie en levenslust om nog samen te genieten van de herfst in ons leven.
Zend
Geraatje, 65 jaar · Hilversum
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Groene ogen ♥ Gezet lijf
Jou heb ik net al heel even een klein kijkje in mijn leven gegeven. Dat mag jij ook doen, maar het hoeft echt niet. Ik heb zo'n idee dat ik daar vanzelf ook wel achter ga komen wie of wat jij bent. Het is niet dat ik een vervanger voor mijn man zoek, want een ieder is uniek. Maar een gezellig iemand om zo de leuke en
Zend
Johannaliefde, 68 jaar · Alkmaar
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Een leuke gezellige man die openstaat voor fijn contact,
Zend

Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's

Jannie48, 69 jaar · Geldrop
Wij zoeken een rustige type, staat voor veel open, dus ook eventueel een trio. natuurlijk kunnen wij ook gewoon met z'n tweeën
HippeOmaa, 69 jaar · Zwolle
Ik hoop hier in contact te komen met leuke mannen en of vrouwen om regelmatig mee af te spreken voor sex.
Amy1939, 67 jaar · Giethoorn
Een lekkere geile man die mij goed kan neuken, je leeftijd is voor mij niet belangrijk. Het moet wel discreet gebeuren, want
MijnGewoontes, 69 jaar · Gulpen
Ik ben geen veeleisende vrouw maar het zou wel fijn zijn mocht een man mee kunnen met zijn tijd. Het klinkt zo cliché
Lekkerwyfke, 70 jaar · Dalfsen
Een man die zich ook soms eenzaam voelt en dit met mij wil weg werken.
Adrienneke, 65 jaar · Harlingen
Jij begrijpt mijn verhaal en ziet het wel zitten om lekker samen te genieten. Met alle rust op een fijne plek, ongestoord.