Gratis Aanmelden

Rijpe 19 Ceelies 50 (67) uit Haarlem wil een knaap

Deze rijpe 67-jarige vrouw komt uit Haarlem en is op zoek naar een knaap voor sex! Stuur 19 Ceelies 50 een mailtje en spreek wat af!

Home » Noord-Holland » 65-70 » 19 Ceelies 50
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb grijs haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

19 Ceelies 50 is op zoek naar:

Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?

Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50

Zend

Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50

Afspreken

Ook deze rijpe vrouwen uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar sex

Eigenwijdmeisje, 70 jaar · Wormer
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Grijze ogen ♥ Slank lijf
Iemand die net zoals ik opzoek is naar wat gezelschap, ik weet niet of ik nog opzoek ben naar een relatie op mijn leeftijd, maar ik hoop dat ik wel een leuke man kan vinden waarmee ik een vriendschap kan opbouwen. Ik hoop niet dat je meteen veel van mij verwacht, want ik hou er wel van om het rustig aan te doen en
Zend
Carlientje, 67 jaar · Zaandam
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Een lieve man die op zoek is naar liefde en vriendschap, graag plezier maakt in het leven.
Zend
Geerke, 68 jaar · Hoofddorp
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Grijze ogen ♥ Gezet lijf
Voor mij maakt het in principe niet uit, hoe jij er uit ziet. Zolang je maar weet, hoe je een vrouw moet behandelen en wat er omgekeerd van je verwacht wordt. Hygiëne en discretie is voor mij wel belangrijk. Ik hou van iemand die op zijn uiterlijk let. En een man die alles aan de grote klok hangt, wil ik
Zend
Ronny1, 69 jaar · Opmeer
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Blauwe ogen ♥ Gezet lijf
om te weten of jij het bent uit de buurt een vraag hoe heet de hoek flat langs
Zend

Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's

Katy4809, 69 jaar · Burgh-Haamstede
Ik geloof niet alles wat je me vertelt dus je zult me toch op een andere manier moeten overtuigen van je oprechte bedoelingen.
Andro1951, 66 jaar · Kloosterburen
Je hoeft heus geen professionele fotograaf of cameraman te zijn, als je maar een beetje met dat ding overweg kan. Wanneer
Followtheleader, 65 jaar · Losser
Je bent een goed gehumeurde man, je weet wat je zelf wilt en trekt ook wel gewoon je eigen plan. Je bent zelfstandig en niet afhankelijk
July500522, 67 jaar · Leusden
ben jij die leuke man waar ik al een tijdje opzoek naar ben, en zou je het leuk vinden om samen met mij een mooie band op te bouwen,
ShakeSpeare, 65 jaar · Emmeloord
Zou het leuk vinden een man/maatje/vriend te ontmoeten waar ik duidelijk een click mee heb, of chemie, om vervolgens gezellige
Goudsmid1949, 67 jaar · Schoonhoven
Ik zoek gewoon een leuke man om mijn oude dag mee te kunnen slijten. Nu lijkt een jongere man mij wel het beste bij mij passen