Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
'Zoek' een intelligente man met HUMOR,uitstraling en charisma. Geen flirt, ik ben wel toe aan iets serieuzers. Dat mag best gezegd worden toch? In mijn tijd bleven mensen nog wel eens bij elkaar, de laatste tijd hoor ik alleen maar dat mensen gaan scheiden en uit elkaar gaan. Zo een zonde, ik ben misschien
Je staat met beide benen op de aarde, weet wat je wilt en gaat voor je doel. Spiritualiteit vind je belangrijk en je houdt, net als ik van reizen en andere culturen ontdekken. Leeftijd en afkomst geen wensen.
Ik zou het leuk vinden om hier een leuke partner te vinden die als er een klik is, een fijne relatie op te bouwen met wederzijds respect die net als ik van knuffelen houd eerlijk is en betrouwbaar!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
RoodBorstje, 65 jaar · Meppel
Leuke man die weet hoe hij zijn pik moet gebruiken. Wel een verzorgd uiterlijk en je moet van regelmatig sex houden
KarinaZoekt, 68 jaar · Vinkeveen
Ik zoek, maar wel discreet. Als je getrouwd bent, moet je goed op je tellen passen. Anders raak je in grote problemen. Een man
-xx-Kyla-, 67 jaar · Niezijl
Het is nooit te laat voor mij om een partner te vinden, waarschijnlijk mijn derde echtgenoot. Ik geloof dat ik nog steeds wat
Netweervrij, 66 jaar · Rutten
Zoek een maatje …. heb geen eisenpakket, wel een droom. ik hoop een gezellige man te ontmoeten, een gevoelsmens,
Mimi2194707, 70 jaar · Aalst
Een leuke man die het leven weer aanvulling geeft. Een man die nog genoeg energie heeft en die niet alleen maar thuis wil zitten.
SimoneH, 70 jaar · Duisburg
U bent een warme man en zou graag de liefde willen bedrijven, met een passionele vrouw.