Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?
Ik zou het leuk vinden om hier een leuke partner te vinden die als er een klik is, een fijne relatie op te bouwen met wederzijds respect die net als ik van knuffelen houd eerlijk is en betrouwbaar!
Kun jij mij meerdere keren laten komen, wil je dat alsjeblieft met mij doen de hele nacht lang. En kun jij iets meer dan ik verwacht? Dan hoop ik van je te horen.
Iemand die net zoals ik opzoek is naar wat gezelschap, ik weet niet of ik nog opzoek ben naar een relatie op mijn leeftijd, maar ik hoop dat ik wel een leuke man kan vinden waarmee ik een vriendschap kan opbouwen. Ik hoop niet dat je meteen veel van mij verwacht, want ik hou er wel van om het rustig aan te doen en
Een leuke avontuurlijke man die er ook van houd om uitstapjes te maken. We kunnen dan leuk dingen ondernemen, door gezellig te wandelen in een ander stad of een avondje naar het theater. Verder gezellig, liefdevol, eerlijk, op meer kom ik nu op dit moment eigenlijk niet.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
RoosVs, 66 jaar · Dearsum
Kom jij misschien ook gewoon seks te kort en vind je het dan ook hoog tijd om weer lekker geil te gaan genieten? Lijkt het je dan
Paasei, 67 jaar · Heerlen
Over jou ja gewoon zoek ik natuurlijk wel ongeveer een man van mijn leeftijd om samen lekker seks mee te hebben en leuke dingen
Arend520507, 65 jaar · Zierikzee
Ben jij ook iemand die even stil heeft gestaan, of nergens meer zin in had en wil jij toch de draad weer op pakken om te zien hoe
Floora195205, 65 jaar · Aalst
U heeft er geen problemen mee dat ik getrouwd ben . U woont bij mij in de buurt of heeft de mogelijkheid om deze kant op te komen.
Rikka1949, 67 jaar · Antwerpen
Ik ben een visgek en ik hoop dat jij ook het plezier en de ontspanning daarin kan vinden. Wat is er nu leuker om samen een dag op
Binnentuinen, 69 jaar · Proven
Je hebt een eigen leventje maar vindt het ook wel leuk als er iemand is waar je terecht kunt. Waar je fijne gesprekken mee kunt