Gratis Aanmelden

Rijpe 19 Ceelies 50 (67) uit Haarlem wil een knaap

Deze rijpe 67-jarige vrouw komt uit Haarlem en is op zoek naar een knaap voor sex! Stuur 19 Ceelies 50 een mailtje en spreek wat af!

Home » Noord-Holland » 65-70 » 19 Ceelies 50
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb grijs haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

19 Ceelies 50 is op zoek naar:

Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?

Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50

Zend

Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50

Afspreken

Ook deze rijpe vrouwen uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar sex

Jemoeder510319, 66 jaar · Bussum
♥ Noord-Holland ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Een man die graag geniet en met mij fijne dingen wil ondernemen.
Zend
Mackenzie-1950, 68 jaar · Wognum
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Je moet geloven in wat de Almachtige voor ons heeft gepland. Ik denk dat het mijn lot is om deze website als mijn uitlaatklep voor liefde te hebben.
Zend
Geerke, 68 jaar · Hoofddorp
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Grijze ogen ♥ Gezet lijf
Voor mij maakt het in principe niet uit, hoe jij er uit ziet. Zolang je maar weet, hoe je een vrouw moet behandelen en wat er omgekeerd van je verwacht wordt. Hygiëne en discretie is voor mij wel belangrijk. Ik hou van iemand die op zijn uiterlijk let. En een man die alles aan de grote klok hangt, wil ik
Zend
Pontserveerster, 65 jaar · Zuid-Scharwoude
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Graag zou ik iemand ontmoeten die houdt van de gewone dagelijkse dingen in het leven. Samen de natuur intrekken, samen lachen en knuffelen, nu en dan een lekker etentje en eens gezellig opstap gaan.
Zend

Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's

Elody, 65 jaar · Gent
Een man die graag vertroeteld zou worden met wat ervaring en liefst romantisch?
Boeimeerdame, 67 jaar · Breda
Het belangrijkste vind ik toch wel dat je je kan vinden in wat ik schrijf over mezelf. je bent positief ingesteld, zit niet
NOgah, 65 jaar · Bekkevoort
Ik zit in een, voor de meesten denk ik, ingewikkelde relatie. In deze relatie ben ik het onderdanige type. Soms krijg ik opdrachten
Sunny-Lady, 69 jaar · Gorinchem
Je bent een nette man, die een vrolijk karakter heeft. Je staat er voor open om met mij dingen te gaan doen, kopje koffie drinken,
Klazienvaak, 66 jaar · Gauw
Een gezellige man die openstaat voor een relatie of vriendschap
MargreetSingle, 68 jaar · Dronten
Ja dat weet ik nu even niet op te noemen allemaal!