Gratis Aanmelden

Rijpe 19 Ceelies 50 (67) uit Haarlem wil een knaap

Deze rijpe 67-jarige vrouw komt uit Haarlem en is op zoek naar een knaap voor sex! Stuur 19 Ceelies 50 een mailtje en spreek wat af!

Home » Noord-Holland » 65-70 » 19 Ceelies 50
19 Ceelies 50, 67 jaar · Haarlem

♥  Noord-Holland
♥  Ik heb grijs haar
♥  Ik heb bruine ogen
♥  Ik rook niet
♥  Ik heb geen tatoeages's
♥  Ik heb een slank lichaam

19 Ceelies 50 is op zoek naar:

Ik wil dat mijn man EEN MAN IS! Gewoon? Maar geluk zit in de simpele dingen! Ik wil gewoon dat hij me zo teder kust, me zacht knuffelt en praat en met me praat ... Ik wil dat hij klaar staat om met mij te delen, niet een bed, maar ook de rest van het leven! Beschouw je jezelf als zo'n man?

Stuur een berichtje aan 19 Ceelies 50

Zend

Meteen sexdaten met 19 Ceelies 50

Afspreken

Ook deze rijpe vrouwen uit Noord-Holland zijn nog op zoek naar sex

EchteMokumse, 70 jaar · Amsterdam
♥ Noord-Holland ♥ Gekleurd haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
Een heer
Zend
Ondeugd, 68 jaar · Enkhuizen
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen
Ik zoek een verzorgde, sportieve, spontane en eerlijke man.Met energie en levenslust om nog samen te genieten van de herfst in ons leven.
Zend
Eentweedrie, 67 jaar · Scharwoude
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Blauwe ogen ♥ Slank lijf
'Zoek' een intelligente man met HUMOR,uitstraling en charisma. Geen flirt, ik ben wel toe aan iets serieuzers. Dat mag best gezegd worden toch? In mijn tijd bleven mensen nog wel eens bij elkaar, de laatste tijd hoor ik alleen maar dat mensen gaan scheiden en uit elkaar gaan. Zo een zonde, ik ben misschien
Zend
Gruitbelgrado, 67 jaar · Amstelveen
♥ Noord-Holland ♥ Grijs haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Ik zoek niet direct een man voor een relatie maar je weet natuurlijk nooit wat er zal gaan opbloeien. Maar in eerste instantie zoek ik een actieve man om te genieten van leuke dingen en dat kan groot maar zeker ook klein zijn. Humor, intelligentie, direct en eerlijk zijn staan naast actief en vriendelijkheid,
Zend

Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's

Cadien, 68 jaar · Sterrebeek
Ik ben op zoek naar een man die misschien ook alleen is, of die misschien in een soortgelijke situatie zit als ik. Jij bent het
Binnentuinen, 69 jaar · Proven
Je hebt een eigen leventje maar vindt het ook wel leuk als er iemand is waar je terecht kunt. Waar je fijne gesprekken mee kunt
Clarisse4you, 70 jaar · Zonnemaire
Aangenaam kennis te maken.......
AnneVroenze, 69 jaar · Breendonk
Ik ben nog jong en vitaal, en daar werk ik hard aan. Ook als het om seksuele relaties gaat. Veel mannen denken dat vrouwen na
Yvonne60singel, 68 jaar · Aalst
eerlijk en oprecht en de partner vertrouwen
Dewixxx, 70 jaar · Nederweert
Graag iemand die dezelfde instelling heeft i.v.m het leven samen, gezelligheid, respect voor mekaar in vrijheid en vertrouwen,