Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Als jij die stoute man bent, die mij kan geven wat ik zoek dan hoor ik dat natuurlijk erg graag. Jij bent de man waar ik naar zoek als je mij die spannende tijd kan geven waar ik naar zoek! Ben jij klaar voor een avontuur met mij?
Je bent een man die weet wat het is een rugzakje te hebben. Het leven wil je nieuw leven inblazen en je wilt genieten, maar dan niet meer alleen. Friends with benefits idee loop je ook al een tijdje mee rond.
LndsseyX, 50 jaar · Amstelveen
♥ Noord-Holland ♥ Kaal haar ♥ Bruine ogen ♥ Slank lijf
Als je GEEN eikel bent, racist, nympho en vol van zichzelf. Als je een gesprek kunt voeren of als je vrienden wilt worden, kun je me dit bericht sturen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
KarinaV, 54 jaar · Kaatsheuvel
Vind je het leuk om in contact te komen laat dan maar een leuk berichtje achter ;)
Noordoostpolder, 54 jaar · Lelystad
Je weet hoe je met een dame als ik moet omgaan, je houdt niet van oppervlakkige gesprekken maar houdt er meer van om met een lekker
DeBaasznVrouw, 52 jaar · Doel
De vrouw van de baas lijkt je wel heel spannend. En ik moet toegeven mij ook. Ik hoop dat je een beetje zin hebt en niet bang ben
LauraHa, 50 jaar · Coevorden
Een man die niet te gecompliceerd is en een gezonde drive heeft.
Lisette48, 51 jaar · Sint-Truiden
volgt
Bridge2018, 50 jaar · Hellouw
Ben je ook goed in je hart. Wil je iemand ook goed behandelen als je zo behandeld word. Dan gaat het vast erg leuk worden. Gaan