Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Ik ben op zoek naar een volwassen man die bereid is om me seksueel te bevredigen. Ik wil ook dat je er voor me bent wanneer ik je nodig heb. Kan je me het gevoel geven dat ik speciaal ben?
Je bent een man die weet wat het is een rugzakje te hebben. Het leven wil je nieuw leven inblazen en je wilt genieten, maar dan niet meer alleen. Friends with benefits idee loop je ook al een tijdje mee rond.
Ik zou eerlijk zeggen dat ik deze app al een tijdje gebruik, maar zonder succes. Dat laat me de hoop niet verliezen. Waarom zoeken? Omdat ik de persoon niet heb ontmoet met wie ik wil zijn. Er zijn aardige mensen, maar normaal zijn ze ver weg ... zo verdrietig. Trouwens, als je niet wilt worden geblokkeerd,
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
X Dorothea X, 50 jaar · Bedum
Je moet romantisch en lief zijn, ik wil niet dat je verliefd op me wordt. Ik wil gewoon een neukmaatje. Je hoeft me niet geweldig
Aandekant, 50 jaar · Mendonk
Ik hou van mannen die lief zijn, je hoeft natuurlijk niet te zoetsappig te zijn maar gewoon liefde kunnen bieden en er op uit
Joyious, 50 jaar · Ten Boer
Wie weet ben jij wel mijn juiste mannetje! Als jij net als ik zin heb in een relatie zonder drama stuur mij dan snel een berichtje.
Edith4u, 52 jaar · Ens
Een stoute vent die overal op voorbereid is. Je bent wild in bed en je kan me tevreden kan stellen met je grote lul. Je bent goed
Sofiacans, 51 jaar · Etten-Leur
Het liefst een charmante man die veel liefde in zich heeft en positiviteit uitstraalt. Wat zou het fijn zijn als wij elkaars
Fishnet, 50 jaar · Veenoord
Ben jij in voor hete verrassingen? Wees gerust, niks schokkend, maar als het op kleding aan komt in combinatie met erotiek