Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Over jou?....Ook weer zo moeilijk, Als je je kan vinden in bovenvermeld is je interesse welkom, maar ik accepteer een ieder zoals hij is. Het enige wat super belangrijk is voor mij is dat je eerlijk bent. Want eerlijkheid is mijn motto
Seks is in mijn gedachten en we gaan er ook voor. We moeten dat terug vinden en samen een moment van goede seks hebben. En hopelijk voor meer dan één keer?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Pheet, 54 jaar · Leuven
Daag me uit!
Zuidlimburgse, 53 jaar · Maasbracht
Zorg jij dat je aan mijn eisen voldoet, stuur mij dan een leuk berichtje en dan komt het vast allemaal goed.
Clauwtjes, 53 jaar · Hoogezand
Ik zoek een eerlijke en gezellige man, met een leuke uitstraling een goed karakter. Ik sta open voor alles, dus doe maar eens
JoseH1964, 53 jaar · Rolde
Ik zoek een spontane man die graag actieve dingen onderneemt en houd van spontane acties. Samen lief en leed delen zie je wel
Ione6507, 52 jaar · Afsnee
Ik ben niet op zoek naar die prins op dat paard je mag van mij part een ezel rijden haha als je maar vlot spontaan en eerlijk ben
Hobbiiste, 50 jaar · Dwingeloo
Betrouwbare liefde volle man. Iemand met een warm en sociaal karakter en die ook wel van dieren houd. Ik heb namelijk een hond