Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Beetje ouder ouder dan veertig maar gezellig en spontaan, samen leuke dingen willen doen. Heel spannend ben benieuwd wie er reageert want alleen is maar alleen.
Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Charise6302, 54 jaar · Jonkersvaart
Een lieve eerlijke man die het leuk lijkt om op een langzame manier weer iets op wil bouwen. Kinderen natuurlijk geen bezwaar
GrannyOdill, 51 jaar · Diever
Passie en romantisch dat is wel wat ik zoek. Ben jij diegene? Plezier vind ik erg belangrijk maar het is ook leuk als je snel
Xxcindyxx, 54 jaar · Kaulille
Ook zo gek op seks en ook zin om daar meteen wat aan te doen? Want het is uiteraard heel erg fijn om daar echt lekker van te genieten.
LifesShare, 51 jaar · 's-Gravenhage
Ik vind het echt leuk als mannen reageren met een warm innerlijk. Iemand die heel sensueel is, maar zeker niet iemand die te
LeukeMense, 50 jaar · Koudum
Ik zeg niet dat je gelijk rechttoe rechtaan moet zijn maar ik verwacht wel iemand die een beetje durft en die wel ervan kan genieten
ShaSingle, 50 jaar · Etten-Leur
Op ontdekking nieuwe ervaringen. Wil een avontuurtje met een vrouw beleven de spanning lijk me leuk uit gaan bioscoop.