Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Ik wil graag een man hebben en samen plezier hebben. Als ik dat heb dan gaan we er voor. We gaan het plezier hebben waar we beide naar verlangen. Dat is ook wat jij verwacht?
Jij bent een leuke spontane man, niet uit op gekke dingen maar gewoon die dingen die we kunnen doen om elkaar wat beter te leren kennen. Daar is niets mis mee toch?
Je moet aardig zijn, heel makkelijk zijn in de omgang en altijd iets leuks willen doen. Maak me gelukkig en laat me weer lachen, ik ben zo eenzaam en zou me zo graag weer in het gezelschap bevinden van een lieve man!
Bonjour8, 50 jaar · Amsterdam
♥ Noord-Holland ♥ Bruin haar ♥ Bruine ogen ♥ Dik lijf
Lief klein hou van man 35 - 45 of oude ligt er aan............
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Patsy2, 53 jaar · Rotterdam
Volgt.
Guusjeluca, 50 jaar · Machelen
Iemand sociaal en grappig die ook serieuze gesprekken kan voeren.
Nokiaatje, 52 jaar · Meppel
Je geen problemen hebt dat ik in een relatie zit, en het toch leuk en spannend vind om mij te gaan leren kennen. En natuurlijk
KinkyDina, 53 jaar · Linschoten
Samen lachen, huilen, praten, ondernemen, luieren en natuurlijk heel veel sex hebben. Durf jij je te laten gaan en weet je
CCaTelyXLX, 51 jaar · Emmeloord
Je moet wild en grenzeloos zijn en weten hoe je moet neuken en je tong moet gebruiken
Bry, 51 jaar · Tollebeek
Wil je deze meid helpen sneller over haar scheiding te komen?