Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Eerlijk en oprecht, optimistische levensvisie, houdt van gezelligheid, verder mag je me alles vertellen waarom jij degene bent met wie het zou kunnen klikken!
Warmhartig, niet-materialistisch, houdt ook van de natuur, lekker voor de open haard zitten in de winter, in de zomer in de tuin lekker kletsen, beetje slapen, lekker wijntje in de hand of biertje. Je wilt weer samen gaan genieten van deze dingen, gewoon omdat je dat kan en omdat je dat mag. Je bent een vrij
Zullen we elkaar die kans geven, elkaar leren kennen en de mooie eigenschappen van elkaar ontdekken? Dat is pas een fijn begin waar we zeker werk van kunnen maken samen!
Ik ben hier op zoek naar een geweldige, vriendelijke en hartelijke man. Wat wil je nu doen? Als je die man bent, laten we de dag gelukkig beginnen. Ben je bereid om het met mij te doen? Laten we gelukkig zijn met elkaar.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
FayeMei, 54 jaar · Sint-Eloois-Vijve
Waar ben jij?? Leuke, goodlooking, intelligente man met humor en hartstocht....waar ik mee kennis wil maken.....
Clairemeester, 51 jaar · Breugel
Vrolijk- zorgzaam en gezellig en natuurlijk een muziek liefhebber.
NiiceKylie-, 50 jaar · 's-Gravenhage
Ik was een gescheiden vrouw, zonder kinderen. Ik wil hertrouwen. Ik wil een volwassen liefhebbende heer ontmoeten. Ik hou
Wieweet46, 54 jaar · Schoonebeek
Ik zoek vriendschap met leuke, spannende en ruimdenkende mensen zonder problemen waar ik alleen, of samen met mijn man leuke
Vanesje, 52 jaar · Baal
Romantisch, begripvol en ervaren
Inazkt64, 53 jaar · Brugge
Ook jij wil een stuk vrijheid nog en daarom past een lat relatie ook bij jou. Je houdt van theater ook en heerlijk met een wijntje