Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Een lieve en romantische man die graag een glimlach op mijn gezicht zou willen toveren. Wie kan mij gelukkig maken als ik bij hem ben, een man die me mee kan nemen voor een diner en mij wil laten lachen. Een ruimdenkende en verantwoordelijke man!
Ik zou eerlijk zeggen dat ik deze app al een tijdje gebruik, maar zonder succes. Dat laat me de hoop niet verliezen. Waarom zoeken? Omdat ik de persoon niet heb ontmoet met wie ik wil zijn. Er zijn aardige mensen, maar normaal zijn ze ver weg ... zo verdrietig. Trouwens, als je niet wilt worden geblokkeerd,
Je moet aardig zijn, heel makkelijk zijn in de omgang en altijd iets leuks willen doen. Maak me gelukkig en laat me weer lachen, ik ben zo eenzaam en zou me zo graag weer in het gezelschap bevinden van een lieve man!
Ik zoek een man die ook nog is dansen kan haha. Een man die betrouwbaar is onafhankelijk is en gevoel voor humor heeft, en lief en attent is voor vouwen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Madelin120, 53 jaar · Assen
Je moet bereid zijn om je lul te gebruiken, laat me erop zuigen, Laten we een paar geweldige sexstandjes met elkaar doen.
Classy Agatha, 53 jaar · Lelystad
Eigenlijk ben ik veel te veel aan het werk de laatste maanden en ik moet eens meer tijd stoppen in leuke dingen doen. Maar goed
Leukedag, 52 jaar · Borsbeek
Ook al zijn we een dagje ouder dat mag ons toch niet tegenhouden om voluit te gaan in het leven? Lekker op de motor weg of met de
Goudvinksje, 53 jaar · Brugge
Als jij er een beetje hetzelfde over denkt dan ik moeten wij misschien eens praten! Het begint meestal met een leuk etentje
Peachum, 54 jaar · Apeldoorn
Discretie! Discretie! Discretie! Deze dame is toe aan vernieuwing, Eigenlijk wil ik gewoon iets geils!!!! Lieve mannen,
Ingritte, 50 jaar · Vlissingen
Ja kort maar krachtig zal ik het hier houden..je bent een blanke of getinte man met een lekkere lul die hem wel in al mijn gaatjes