Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Ik zoek hier een serieuze contactpersoon, iemand die gezellig is in de omgang en ook serieus kan zijn wanneer het noodzakelijk is. Je hebt normen en waarden meegekregen van huis uit en jij respecteert ook je medemens.
Je houdt van plannen om te reizen zoals het bezoeken van enkele toeristenplekken. En heeft een flexibele tijd die ik alleen maar kan uitgeven. Dat waardeer ik.
Seks is in mijn gedachten en we gaan er ook voor. We moeten dat terug vinden en samen een moment van goede seks hebben. En hopelijk voor meer dan één keer?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Anngelicca, 53 jaar · Amersfoort
Ik ben op zoek naar een man die mij blij maakt en mij altijd ondersteunt. Je corrigeert mij als ik iets verkeerd doen. Je bent
Badassie, 50 jaar · Zevenaar
Een levensgenieter zoals ik, lekker babbelen met familie, ouder herinneringen op halen, dagjes weg en je moet wat initiatief
IcyQueen, 54 jaar · Leest
Ik mis de romantiek en seks in mijn leven, in mijn huidige relatie is deze niet aanwezig, eerder gezegd dood. Ik wil mijzelf
Cocosmakroon, 51 jaar · Rekem
Ik zoek een man, maatje voor vriendschap, gewoon leuke en gezellige dingen ondernemen. Groeit het uit tot meer? Laat ik alle
Keren4-xx9, 50 jaar · Schin op Geul
Het leek me wel spannend om zo in contact te komen met een man die net als ik wel wat spanning kan gebruiken.