Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Ik zoek hier een serieuze contactpersoon, iemand die gezellig is in de omgang en ook serieus kan zijn wanneer het noodzakelijk is. Je hebt normen en waarden meegekregen van huis uit en jij respecteert ook je medemens.
Beetje ouder ouder dan veertig maar gezellig en spontaan, samen leuke dingen willen doen. Heel spannend ben benieuwd wie er reageert want alleen is maar alleen.
Ida67, 50 jaar · Hippolytushoef
♥ Noord-Holland ♥ Blond haar ♥ Bruine ogen ♥ Dik lijf
Je zult niet over me klagen, je moet heel eerlijk zijn en me neuken wanneer ik maar wil!
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Sandralesb, 51 jaar · Venray
volgt
ShaSingle, 50 jaar · Etten-Leur
Op ontdekking nieuwe ervaringen. Wil een avontuurtje met een vrouw beleven de spanning lijk me leuk uit gaan bioscoop.
Moedervan2, 51 jaar · Brugge
Theater daar moet je wel echt van houden want naar zo een man ben ik op zoek. Het maakt niet zoveel uit welke theater voorstellingen
Bloempje1966, 51 jaar · Wageningen
Je bent een gever dus wat betreft de seks, iemand die niet kan wachten om me in zijn handen te krijgen. En me vervolgens wat laat
Jennylots, 53 jaar · Antwerpen
Een man die zich bij mij op zijn gemak voelt, is ook een man die erg vurig is en er geen genoeg van kan krijgen. Hij heeft echt mijn
Ilonka19670308, 50 jaar · Nijmegen
ik hoop dat jij lekkere meid bent die mij kan bevredigen want dat is wel moeilijkomdat ik bijna altijd geil ben. ik zou het ook