Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Ben jij ook nog steeds zoekende naar een relatie? Zie ik er goed genoeg uit voor je? Stuur me dan een leuk en lief berichtje! Ik ben er zeker van dat het gaat werken.
Ik zoek een leuke man die ook houd van romantiek. een lekker wijntje en een filmpje maar ook uit eten gaan en gezellig samen koken. Kortom: gewoon samen een mooi leven opbouwen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
JennJen, 53 jaar · Hoeke
Ben jij geen man die een vrouw wil temmen? Laat jij mij gewoon in mijn waarde, en lekker door werken. Zonder steeds maar er over
Zwerverke, 51 jaar · Hasselt
Ik heb nog steeds een drukke baan maar hoef nu niet meer te reizen, maar je moet er wel tegen kunnen dat ik soms lange dagen moet
Marieke2210, 52 jaar · Edegem
Ben jij levenslustig en kun je jezelf goed vermaken, als we samen zijn hebben we ook echt alle aandacht voor elkaar! Jij bent
Janine2014, 50 jaar · Utrecht
volgt
Avondm3ns, 53 jaar · Meppel
Een spontane man, gezellig maar die ook van een rustige avond houd, die een stukje romantiek in zich heeft en die het fijn vind
Leanore, 53 jaar · Drachten
Ik hoop hier een leuke man te ontmoeten, die ten eerste mij seksueel kan bevredigen, Die net als mij liefde en romantiek zoekt