Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Ben jij ook nog steeds zoekende naar een relatie? Zie ik er goed genoeg uit voor je? Stuur me dan een leuk en lief berichtje! Ik ben er zeker van dat het gaat werken.
Zou het graag weer willen delen met een man die qua leven net als ik in rustig vaarwater verkeert en waar ik mee kan lachen. Je hoeft niet een boot te hebben maar het zou wel iets gemakkelijker zijn als je ook echt het water op zou willen.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
CarreraS, 52 jaar · Baarn
Ik zag mij vroeger als golddigger, maar nu absoluut niet meer. Ik weet hoe het is om geld te hebben en ik geniet er van. Maar geld
Frankie1000, 50 jaar · Franeker
Je wilt voor mij gaan en ik wil voor jou gaan, en wij zorgen er samen voor dat dit gaat gebeuren. Samen uitgaan voor een diner
Jennylots, 53 jaar · Antwerpen
Een man die zich bij mij op zijn gemak voelt, is ook een man die erg vurig is en er geen genoeg van kan krijgen. Hij heeft echt mijn
JustLiz, 51 jaar · Holsbeek
Ik heb geen heel eisenpakket, als je het hart maar op de goede plek hebt zitten. Het liefst wel een man die eerlijk en open is.
JoelleH, 53 jaar · Arendonk
Ik vind het leuk als een man ambities en dromen heeft. Dromen zijn geen bedrog, dromen zijn er om waar te maken. Ik ben op zoek
Helphelphelp, 53 jaar · Waalre
Ik hoop hier een man te vinden die mij wel leuk genoeg vind om mijn doel te bereiken om samen gelukkig de 100 jaar te halen en het