Je hebt een goed gevoel voor humor en kan dingen leuk maken als ik bij je ben. Energiek en kan me laten glimlachen en lachen als we samen zijn. Een goede man die volwassen genoeg is om zijn eigen beslissingen te nemen. Leuk om bij te zijn!
Een lieve eerlijk man die ook het alleen zijn een beetje beu is en die een vrouw zoekt om gezellige dingen mee te doen. Lekker rustig alles wil opbouwen en dan bekijken hoe het gaat lopen. Kinderen zijn geen bezwaar maar wel als je al in een relatie zit. Dan hoef je ook niet te reageren hoor.
Ik ben op zoek naar een volwassen man die bereid is om me seksueel te bevredigen. Ik wil ook dat je er voor me bent wanneer ik je nodig heb. Kan je me het gevoel geven dat ik speciaal ben?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
MissBlueSky, 52 jaar · Lot
Een gezellige en spontane man die net als ik een beetje behulpzaam is, en in is voor liefde en gezellige dingen samen te doen.
Kaa08, 54 jaar · Almelo
Herkenbaar mijn verhaal? Wil jij ook nu het leven omarmen en er alles uithalen? Niet uitstellen meer, daar kunnen we alleen
Lisets, 51 jaar · Overslag
Op zoek naar leuk contact met een spontane vrouw? Je bent het liefst een beetje van mijn leeftijd, maar iets ouder is ook niet
Ceciel6605, 51 jaar · Gent
Bij voorkeur woon je een beetje in mijn buurt, ik heb zelf geen auto, of je moet bereid zijn de afstand te overbruggen. Je staat
HanneSi19640204, 53 jaar · Berg
Mijn hoop is een man te vinden die mij een fijn gevoel kan geven. Dat we samen hard met elkaar kunnen lachen en fijne gesprekken
Love63Lisanne, 54 jaar · Emmen
Mijn poesje is al nat en is er ook klaar voor. Dat is zo'n goed gevoel en jij en ik weten hoe ermee om te gaan. Ik weet het nu zeker.