Je houd van een feestje maar hebt ook serieuze kanten. Je houd van dieren, ik verwacht niet dat je kunt paardrijden maar wel dat je wat met dieren hebt. Je bent niet bang om vies te worden, niet dat ik een stalknecht zoek maar je blijft gewoon niet schoon op een manege. Blijf gewoon jezelf dan komt alles goed!
Ik wil weten of we het kunnen laten gebeuren. Om eerlijk te zijn is dat het meest perfecte idee ooit. Zullen we ontdekken of dat is wat we echt leuk vinden? Is dat wat je ook wilt?
Een man die mij weer na lange tijd kan laten voelen hoe het is om weer verliefd te zijn, de vlinders kan laten voelen en om te genieten van elkaar. Zie jij er leuk uit en heb je een goed hart dan wil ik zeker weten kennis met jou maken, jij ook met mij?
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Marlinka, 58 jaar · Aalst
Als je het stukje hier boven leest, dan is er herkenning en lijkt het net of je het zelf zou geschreven hebben. Als dat zo is,
GrtjsvanMij, 57 jaar · Didam
Ik hoop niet dat er te jonge mannen gaan reageren. ik wil ook wel een stevige zelfverzekerde man!
Violet 1962, 56 jaar · Loonbeek
Ik heb een man nodig die voor andere mensen zorgt. Een man die lief en aardig is voor alle mensen om hem heen. Ik zoek een man die
Gratia, 58 jaar · Ede
Ik zoek een liefdevolle man, waarmee ik leuke dingen mee zou kunnen doen zoals uitstapjes of lekker uit eten. We kunnen ook
Salukes, 57 jaar · Genk
U bent teder, taboeloos, niet te jong, en vindt het net als ik erg prettig om ergens wat te gaan eten om als de klik er is vervolgens
Juliette581109, 58 jaar · Lokeren
U wilt niet langer alleen zijn . U gaat graag weg en geniet van een lekker etentje en bent een beetje romantisch. U wilt ook u