Iemand met humor die mij aan het lachen kan krijgen, zorgzaam, liefdevol en die sterk op beide benen staat. Kortom, iemand waar ik een serieuze en gelukkige toekomst mee kan opbouwen!
Het zou fijn zijn als je niet allemaal gekke eisen hebt, en je niet op zoek bent naar de perfecte vrouw. Want dat ben ik niet. Ik ben gewoon mijzelf en laat een ander in zijn waarde, en verwacht dat ook terug. Ik val niet op een bepaalde huidskleur, of achtergrond. Reageer nu maar gewoon!
A bon vivant, een levensgenieter dus, dat moet jij wel zijn. Het leven is zo mooi dat wij samen elke dag daar het maximale uit moeten proberen te halen. Ik wil een energieke man die veel wilt doen en mij, op zijn tijd, wel eens wilt verrassen.
Leuke lieve vrouwen of mannen. Bedankt alvast voor alle reacties!!!! Niet te doen om iedereen persoonlijk een berichtje te sturen, zou dagtaak zijn. Mocht ik interesse hebben, stuur ik je uiteraard een berichtje terug. Stellen die interesse hebben: ik date alleen samen met mijn vriend!!!