Ik ben hier om plezier met je te hebben, en als je genoeg passie hebt voor mij, waar wacht je dan nog op? Laten we deze droom snel werkelijkheid voor ons worden. Ik weet zeker dat dit zo lekker voor ons gaat worden dat we nooit meer anders willen.
Ook deze rijpe vrouwen uit Groningen zijn nog op zoek naar sex
Ma196212, 54 jaar · Groningen
♥ Groningen ♥ Bruin haar ♥ Grijze ogen ♥ Dik lijf
Je moet mij dus laten voelen dat je zin in me heb. Ik ben niet op zoe naar een relatie maar puur de sex. En dan niet zomaar sex maar heel erg veel sex. Zie je er nog een beetje leuk uit en lijkt het je leuknom ondeugende dingen te doen samen? Misschien mis jij thuis ook wel wat dan kunnen we dat samen mooi aanvullen
Iemand om een leuke toekomst mee op te bouwen. Mijn ideale match zou iemand zijn die reislustig is, die spontaniteit bezit en die absoluut niet zeeziek word aangezien ik uitkijk naar een romantische cruise die in onze toekomst ligt.
Je moet romantisch en lief zijn, ik wil niet dat je verliefd op me wordt. Ik wil gewoon een neukmaatje. Je hoeft me niet geweldig te behandelen, maar me gewoon een goede tijd geven. Laten we van elkaar genieten en verder niet moeilijk doen.