Ik ben hier om plezier met je te hebben, en als je genoeg passie hebt voor mij, waar wacht je dan nog op? Laten we deze droom snel werkelijkheid voor ons worden. Ik weet zeker dat dit zo lekker voor ons gaat worden dat we nooit meer anders willen.
Alles discreet ik ben getrouwd en misschien jij ook wel, beiden willen wij onze partner niet kwijt en dat hoeft ook niet, leuke vriendschap met fijne momenten dat zoeken wij beiden, wil je daar voor gaan geef het dan een kans
Ik zoek iemand die het een uitdaging vind om mij in bed te krijgen. Jonger of ouder dat maakt me niets uit. Ik zie alles als een uitdaging. Ik wil je zuigen en je pik hard maken!
Ik ben op zoek naar een neukvriend, heet, geil en open voor dit soort relaties. Ik vind dat we discreet, eerlijk tegen elkaar en ook lollig moeten zijn.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Esther1967, 50 jaar · Eindhoven
Volgt
LeukeMense, 50 jaar · Koudum
Ik zeg niet dat je gelijk rechttoe rechtaan moet zijn maar ik verwacht wel iemand die een beetje durft en die wel ervan kan genieten
Tanya1965, 52 jaar · Deventer
Ik wil natuurlijk iemand van mijn leeftijd ontmoeten, en ik wil ook iemand ontmoeten die ballen heeft, en zal man worden,
Helphelphelp, 53 jaar · Waalre
Ik hoop hier een man te vinden die mij wel leuk genoeg vind om mijn doel te bereiken om samen gelukkig de 100 jaar te halen en het
Dotje, 51 jaar · Badhoevedorp
Ben je charmant openminded en een beetje KINKY ? stuur mij maar een mail !!!! (triootje)
Chara, 52 jaar · Beverwijk
gezellige man met humor, die niet claimt, een maatje, respectvol