Ik ben hier om plezier met je te hebben, en als je genoeg passie hebt voor mij, waar wacht je dan nog op? Laten we deze droom snel werkelijkheid voor ons worden. Ik weet zeker dat dit zo lekker voor ons gaat worden dat we nooit meer anders willen.
Een nette verzorgde man, met een tikkeltje prettig gestoord zijn net als ik. En die ook van het leven ken genieten, een levensgenieter dus. Ben je ook goed in het verleiden en alles eromheen, ik wacht dan zeker op jou!
Als je wilt dat we van elkaar genieten, dan hoop ik dat je de beste voor me kunt zijn. Ik ga ervoor zorgen dat we een goede tijd zullen hebben als we elkaar ontmoeten.
Jij bent een echte minnaar, een pleaser en gaat voor het genot van de vrouw. Ik vind het lekker als jij goed kunt masseren. Gebonden of niet maakt voor sex niets uit, alles blijft tussen ons. Ik heb een voorkeur voor intiem geschoren mannen die een mooie uitstraling hebben.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Martienne, 52 jaar · Arnhem
volgt
NiceMea, 53 jaar · Meppel
Op de eerste plaats niet schrikken van wat ik net heb geschreven. Ik wou jou alleen wat inside geven in wat mij hier gebracht
Claudiavanver, 51 jaar · Doetinchem
Ik hou niet zo van stoer macho gedrag, een man mag best wel gevoelig zijn vind ik. Of houden van romantiek en zachte dingen,
Speelsesanne, 53 jaar · Meerle
Vooralsnog ben ik niet op zoek naar een vaste relatie. Wel een gezellige eerste vrijblijvende date waarbij we elkaar wat
AlexisH, 51 jaar · Bovenkarspel
Ik hoop een beetje op een romantische ingestelde man die de tijd wilt nemen om er een paar geweldige avonden van te gaan maken.
CarpeDiem630, 54 jaar · Haarlem
Dat ik alleen op zoek ben naar seks zou geen probleem moeten zijn, denk ik, ik zie hier genoeg gewillige mannen die ook zonder