Ik ben hier om plezier met je te hebben, en als je genoeg passie hebt voor mij, waar wacht je dan nog op? Laten we deze droom snel werkelijkheid voor ons worden. Ik weet zeker dat dit zo lekker voor ons gaat worden dat we nooit meer anders willen.
Ik ben op zoek naar een discrete sexrelatie. Ik wil niemand teleurstellen en het moet allemaal dus in het geniep gebeuren. Die spanning maakt het nog geiler toch? Ik zal jouw pik het grootst mogelijke genot geven.
Vind jij buitenseks ook zo heerlijk? Laat het mij weten en dan kunnen wij gaan afspreken, en misschien als het bevalt kunnen we het vaker gaan doen.
Ma196212, 54 jaar · Groningen
♥ Groningen ♥ Bruin haar ♥ Grijze ogen ♥ Dik lijf
Je moet mij dus laten voelen dat je zin in me heb. Ik ben niet op zoe naar een relatie maar puur de sex. En dan niet zomaar sex maar heel erg veel sex. Zie je er nog een beetje leuk uit en lijkt het je leuknom ondeugende dingen te doen samen? Misschien mis jij thuis ook wel wat dan kunnen we dat samen mooi aanvullen
Je houd van anaal oraal en alles wat we dan zo samen even kunnen bedenken, je vind het niet erg dat ik gebonden ben en het liefste thuis in eigen bed de sex zou bedrijven,
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
SpringAchterop, 53 jaar · Amsterdam
een leuke liefe man om leuke dinge mee te doen. lekkr mee te knufelen. gezellig wandelen of fietsen. Een leuk maatje voor de
Kg1212, 51 jaar · Alkmaar
volgt
GrannyRoww, 54 jaar · 's-Hertogenbosch
Ik wil een man in mijn leven hebben en alle dingen doen die we leuk vinden. Ik wil een maatje hebben en doen wat we willen in het
Kimplay, 50 jaar · Egmond aan Zee
Je bent een goede verstaander die aan een half woord genoeg heeft, je kan je wel vinden in de situatie die ik wil creëren,
Penb, 50 jaar · Antwerpen
Ben jij een vrouw tussen 35-... Die eens graag met een verzorgd, klassevol (met op dit vlak totaaaaal geen ervaring) koppeltje
HoentjeNiene, 50 jaar · Castricum
Wie weet gaan wij samen wel een fantastische toekomst tegemoet, maar eerst maar eens aan elkaar wennen en een leuke tijd hebben.