Ik ben hier om plezier met je te hebben, en als je genoeg passie hebt voor mij, waar wacht je dan nog op? Laten we deze droom snel werkelijkheid voor ons worden. Ik weet zeker dat dit zo lekker voor ons gaat worden dat we nooit meer anders willen.
Ik ben op zoek naar een neukvriend, heet, geil en open voor dit soort relaties. Ik vind dat we discreet, eerlijk tegen elkaar en ook lollig moeten zijn.
Ik ben op zoek naar een discrete sexrelatie. Ik wil niemand teleurstellen en het moet allemaal dus in het geniep gebeuren. Die spanning maakt het nog geiler toch? Ik zal jouw pik het grootst mogelijke genot geven.
Rijpe vrouwen die nog op zoek zijn naar jonge knapen in andere regio's
Hanne-Lore, 50 jaar · Kerkom
Je bent een lieve, sociale, eerlijke man. Zou leuk zijn als je ook van de natuur en dieren houdt. Ik zoek een maatje, vriendschap
Single40, 51 jaar · Oosterhout
ben ge intereseert in mannen
Hotlip1963, 54 jaar · Schipluiden
Gezellig,lief ,eerlijk,en ondeugend
Maria888, 52 jaar · Haalderen
Je bent een eerlijke man met een goede persoonlijkheid. Samen wat tijd doorbrengen is een goed idee voor jou. Je slaat niet
KarinKjenta, 50 jaar · Turnhout
Een lieve man, een goede luisteraar en een echte prater, iemand die zijn gevoelens weet te uiten en met mij een nieuwe start
Hanneke2013, 53 jaar · Hulshout
trefwoorden; stoer, streng, dominant, plezier, ervaring. Jij bent sterk en weet wat je wil en gaat er direct voor. Je houdt