Als je interesse hebt, dan stuur je me een berichtje, ik zit te wachten op een leuke man die mijn leven weer leuk gaat maken, een romantische man, die mij gelukkig maakt.
Aantrekkelijke man die zich ook nog eens goed verzorgd en houd van mooie verzorgde vrouwen? Ik voel me aangesproken en we gaan er het beste uithalen als het aan mij ligt.
Een fijne man die mij weer een compleet kan maken en met wie ik een mooie relatie kan opbouwen. Als je kinderen hebt is dat geen enkel bezwaar het is toch ook een deel van jou?
U ziet het leven van de zonnige kant en lacht graag en ergert zich ook niet snel aan anderen. U hebt ook serieuze kanten en staat er voor open om een vrouw beter te leren kennen en u bent single.